باشگاه مشتریان کامان
باشگاه مشتریان فروشگاه کامان فرصتی برای ارج نهادن به همراهی همیشگی و انتقال مراتب سپاس و قدردانی فروشگاه کامان نسبت به مشتریان وفادار است.
این باشگاه با پیشنهادهای متنوع و جذاب در کنار مشتریان خواهد بود و همواره سعی بر برقراری ارتباطی موثر بین فروشگاه و مشتریان است. فروشگاه کامن از مدتها پیش به دنبال استفاده از راهکارهایی سودمند در ارایه امتیازهای ویژه و متفاوت به مشتریان وفادار خود بوده است. اکنون خرسندیم که موفق به ایجاد زمینهای برای تحقق اهداف مشتری مدارانه و قدردانی ویژه از همراهان وفادار خود شدهایم.
همه اعضای خانواده بزرگ مشتریان محصولات کامان میتوانند با عضویت در این باشگاه، از طرحهای تشویقی ارایه شده بهرهمند شوند و از طرحهای فروش ویژه، جوایز، محصولات و خدمات مورد علاقه خود، استفاده کنند.
از همه شما دوستان عزیز دعوت میکنیم با مراجعه به کامان استور و عضویت در آن، زمینه تحقق این هدف را بیشتر و سازندهتر فراهم سازید.
سطوح مشتریان فروشگاه کامان
برای استفاده از پیشنهادهای ارایه شده در باشگاه مشتریان فروشگاه کامان، هر یک از فعالیتهای شما در بخشهای مختلف، مشخص کننده میزان امتیاز شما است.
امتیازدهی در باشگاه مشتریان فروشگاه اینترنتی کامان از زمان اولین ورود شما به باشگاه، آغاز میشود و شما بر اساس میزان خرید از فروشگاهه اینترنتی کامان، مشارکت در رویدادها و سابقه حضور خود در خانواده بزرگ مشتریان فروشگاه کامان امتیازهای متفاوتی به دست میآورید و بر اساس همین امتیازها در یکی از دستهبندیهای پیشبینی شده برای کاربران قرار خواهید گرفت.
در حال حاضر اعضای باشگاه در سه سطح برنزی، نقره ای، و طلایی، دستهبندی میشوند و بر همین اساس سطوح دسترسی و پیشنهادهای متفاوتی در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.
نحوه امتیاز گیری در فروشگاه کامان
مشتریان باشگاه فروشگاه کامان در تمامی تعاملات با باشگاه کسب امتیاز خواهند نمود و با کسب این امتیازها ضمن رشد هر کاربرد در جدول دسته بندی مشتریان، شانس آنها را در کسب جوایز باشگاه ارتقاء خواهد داد. موارد پیش بینی شده برای کسب امتیاز عبارتند از، خرید از فروشگاهها، تکمیل پروفایل مشتریان، مشارکت در رویدادها و … که با توجه به نوع رویداد امتیاز متفاوتی به هر کاربر اعطا خواهد شد.
بیشتر امتیاز بگیرید و از شانس بیشتری برای دریافت جوایز و تخفیفات برخوردار شوید.